18. juli 2007

Morzine - dag 3

Endelig etter to lange dager, fikk Kristoffer den savnede sykkelen sin, og Mikel fikk hjulene sine.

Nå kunne alle sykle på sine egne sykler.
Men som vanlig så fikk jeg problemer etter gårdagen's dropp, jeg så at det dryppet olje fra nederst på gaffelen min som gjorde at fram-bremsen ikke fungerte.

Vi syklet alikevel til Chatel, der vi prøvde oss på den nye slopestyle banen.


Den eneste som ikke var med var Kristoffer som måtte mekke isammen sykkelen sin. Det hadde vært snakk om at vi skulle til Les Gets så det var der Kristoffer dro da han ikke fikk tak i Remi som hadde kræsjet på vei til Chatel og ødelagt mobilen sin.















Slopestyle løypen i Chatel var krevende fordi den var så bratt og teknisk.

Det ble ikke noe skikkelig dropping på grunn av manglende "guts" og demper olje, men vi fikk kjøre mye northshore. Ivar var klar med alle sine kameraer og var på plass da vi skulle kjøre på noen stunts. Remi tok også bilder, fikk kjøre med hjelm-kamera og overasket seg selv og alle andre da han uforventet kjørte hele log-riden som ble forsøkt av Tore men endte i ferien's
første bad.








































Til slutt, da Evjen og jeg kjørte ned "Super Morzine" skulle jeg se om jeg fikk bremset vekk demper-oljen som lå på overflaten av skiven og klossene da hele kalipperen tok fyr. Det varte kun i noen få sekunder men det var en speltakulær avslutning på dagen.

Guy "on fire"

Se flere bilder her.

Ingen kommentarer: