19. juli 2007

Morzine - dag 4

I dag valgte noen av oss å ta fri... mens resten av gjengen bestemte seg for å ta på seg hjelmen igjen. Dagen startet med veldig fint vær, 30 grader og sol.

Vi kjørte løypene i Les Gets i dag, hvor Canyon løypa ble dagens favoritt. En bratt og teknisk løype med fine northshores og utfordringer for de fleste.

Jeg prøvde meg på ting jeg ikke kan, etter at jeg hadde kjørt 2 ganger over en northshore med en liten dropp i midten bestemte jeg meg for at jeg skulle hoppe over den siste delen.
Dessverre traff jeg den aller siste delen av northshoreen med framhjulet mitt og jeg ble kastet over styret. Heldigvis ingen brudd, men det føltes ikke bra heller.

Ikke noen fancy lunsj i dag. Vi spiste baguette utenfor butikken, men stemningen var ikke dårligere for det. Etter lunsjen fortsatte vi i de samme løypene. Himmelen begynte å tette seg, og vi bestemte oss for å kjøre hjem.

Vi gleder oss til en tur til Sveits i morgen.

Mikel.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jadda, idag ser det ut som det kanskje blir sol hele dagen, ja du leste riktig HELE dagen!
Hvem trenger å dra til utlandet for å sykle når man har masse asfalt og grusvei hjemme?
Snufs, jeg savner La Fraaaaaaance!
Hilsen Rufus, 8år