19. apr. 2009

Singeltrack Reiser tar en pause i 2009














Det har skjedd mye siden denne første turen til Alpene i 2006 og jeg er svært fornøyd med utviklingen så langt. Men 2009 blir litt spesielt for meg, ikke pga. av uro i reisemarkedet, langt i fra... men pga. ny jobb og ikke minst fordi familien blir større denne sommeren.


Jeg har vurdert situasjonen nøye og bestemt meg for å ta en pause i 2009. Singletrack Reisers visjon er nemlig å arrangere pakketurer hvor alt er inkludert og hvor guiding står for en store del av turopplevelsen.


Jeg ønsker å stå for Singletrack Reisers visjon og jeg vil være trofast mot dere, mine kunder. Det er derfor jeg tar en pause denne sesongen. Men Singletrack Reiser legges ikke ned! Vi kommer tilbake sterkere enn noen gang med ekstra krefter i selskapet, nye reisemål og flere guider!


I mellomtiden kan du se på bilder og les om tidligere turer på bloggarkiv ved siden.

Ta gjerne kontakt for info og tips hvis du ønsker.


Vi sees sikkert på en sti i skogen

Remi




Ingen kommentarer: