22. juli 2007

Morzine - dag 7

Siste dag i Morzine for største delen av gjengen.

Været er ikke så bra i dag, det regnet mye i går kveld og natt...
men det stoppet ikke Tore og Espen som tok en tur for å sjekke hvor glatte løypene er blitt.



Jeg og Guy skal bli her en uke til, men vi ble likevel med på en siste tur med Tore og Espen, mens de andre slapper av og begynner å pakke.
Espen, Tore, Mikkel, Ivar, Thomas og Kristoffer som skal reise senere i dag har tatt en tur på akebrettbanen for å finne ut hvem som er den raskeste mann.

Senere på dagen dro Guy og jeg med folkene fra chalet å så på 4X4 bilrace/trial



Det ble også litt hopping med bmx utenfor chale'et med Tj, Dug, Guy og jeg.



Vi ønsker alle god tur hjem!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heldige Eirik og Guy som har enda en uke i Alpene. Jeg sitter bare og puster ut og ser på Tour de France. Håndleddet (siste tur siste dag - skaden som alltid kommer) er snart bra. Gleder meg til rapporter fra filminga dere skal i gang med. Kjør rått.

Ivar