26. mai 2007

Freeride i Aron

I dag skal jeg sykle utfor i Aron med Are "Dragon". Etter en kort natt, var på Turboneger konsert i går, pakker jeg bilen og kjører til Drammen. Da jeg kommer på parkeringsplassen er det allerede mange kjente folk som er på plass. Lang-helg og flott vær er en god kombinasjon.

På parkeringsplassen møter jeg også Eli og Mikel som skal kjøre sti med noen andre. Jeg ble ikke med denne gangen men jeg må prøve å sykle sti der også... en annen gang.










Det er ikke mange løyper i Aron, men de er veldig gode, bratte og tekniske og det er mulig å kombinere dem. Løypene er også mye lengre enn på 'Seteren, perfekte for å prøvekjøre Perp'n ordentlig.

Takk for guiding Are!

2 kommentarer:

Tallak sa...

Hæ Hæ, funny bilde til venstre, må få legge til at stilen er påtatt, jeg "pleier" ikke å være så brei..

Takk for turen Remi, det var en glede, neste gang går det enda fortere. (får prøve å holde meg på sykkelen også)

A-

Tallak sa...

uhm, høyre skulle det være, jeg sliter visst litt med motorikken (fingrene) likevel.